سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قالب وبلاگ

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

بلند صلوات : اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نتبوک ها کامپیوترهای کوچک، سبک و ارزان قیمتی بودند که هنگام ورودشان به بازار در سال 2008 سر و صدای زیادی به پا کردند و تقریبا همه شرکت های سازنده لپ تاپ، مدل های مختلفی از آنها را وارد بازار کردند. اما این کامپیوتر ها از نظر سخت افزاری به اندازه کافی قدرتمند نبودند و اغلب آنها بعد از مدتی کاربران خودشان را با سرعت کند و بازدهی بد ناراضی می کردند.

شرکت دل با نتبوک ها خداحافظی می کند

ورود تبلت ها در سال 2010 یک ضربه کاری به بازار نتبوک ها بود که سبب افت جدی در فروش آنها شد و با رشد فروش تبلت ها شاهد سقوط بازار نتبوک ها بودیم. حالا هم که این روزها کم کم سر و کله اولترابوک ها در حال پیدا شدن است اوضاع برای نت بوک ها خراب تر هم شده و به نظر میرسد نفس های آخر را می کشند. البته نباید این بازار را دست کم بگیرید. چرا که شرکت اینتل اعلام کرده که تا اواخر سال 2010 بیش از 70 میلیون کامپیوتر با پردازشگر اتم به فروش رفته است. اما به هر حال پایان دوران نتبوک ها نزدیک است.

در ادامه این روند شرکت دل اعلام کرده که دیگر به ساخت نتبوک ها ادامه نخواهد داد و تولید نتبوک این شرکت یعنی Dell Mini را متوقف خواهد کرد. این شرکت می گوید فعالیت اش را روی تولید محصولاتی با بازدهی بهتر متمرکز خواهد کرد.

نارنجی


...توسط نویسنده گرامی : آقاشیر 
نظرات ()

 

أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوءَ

آقا بیا